понеделник

Presentation - Gabriela Videva

Presentation - Gabriela Videva



За организираните по програма ЕРАЗЪМ+ проекти, съм чела и слушала само положителни отзиви. Ето защо с искрено желание кандидатствам за участие в предложените обучение и практика, които ще се проведат в Испания. Ясно съзнавам, че това е една много добра възможност да проверя себе си, а и да науча много в една реална среда. Интересът ми в сферата на икономиката и в конкретност - маркетинга е формиран в нашето училище и до сега не съм пропускала възможност да се включвам и в други проекта с такава насоченост, за което прилагам и документи. Като личност съм любознателна, имам разностранни интереси, които в последните години са с чисто професионална насоченост. Кандидатствала и одобрявана съм и в други проекти, където усъвършенствах организационните, комуникационни и презентационни умения.
Настоящия проект ме привлича най-вече с това, че ще работя в реална среда, където ще изпълнявам задачи, допринасящи за личностното ми и професионално развитие.
Вярвам, че умението ми да се сработвам с хора в екип ще подпомогнат за доброто представяне на моето училище.

Възможността да прилагам познанията си по английски език, ме мотивира още повече да хвърля усилия към доброто владеене на езика. Не е за пренебрегване и факта, че предстои и обучение на испански език, което ми открива още по-широки възможности за контакти.

Няма коментари:

Публикуване на коментар