петък

Presentation - Sofi Stoyanova

Аз съм ученичка в търговската гимназия „Георги Стойков Раковски“, със специалност специалност „Митническа и данъчна администрация“ с испански език. 

Искам да се срещна с нови начини на работа и да работя в екип, в който бих могла да разширя моите знания и да започна да изграждам моята професионална кариера. Търся възможност да работя за организация, която има високи стандарти и истински професионализъм. Както е посочено в автобиографията ми, по време на обучението ми в гимназията съм посещавала и все още посещавам различни извънкласни дейности и проекти в европейски програми. 

Притежавам знания и умения, с които бих била полезна за постигането на целта на проекта. С тази практика, бих искала да развия и да реализирам потенциала си, придобит до момента в средното ми образование. 

Мотивацията ми е свързана с приемането на това предизвикателство за мен, за да бъде избора ми за бъдеща кариера по-лесен. Мотивирана съм да участвам и съм готова да придобия нови специфични умения.


Няма коментари:

Публикуване на коментар